wow jag uppdaterar.

Haha, helt otroligt att se att folk fortfarande besöker min blogg, trots att jag inte har uppdaterat på nästan två månader... Men det är bra, fortsätt så, jag älskar er besökare :) <3
Mitt liv är ganska bra för tillfället faktiskt. Dock känner jag att jag inte alls orkar med allting just nu, behöver en paus från allt och alla, tror dom flesta har märkt det ;p
Det känns som att alla har för stora förväntningar på mig, och att jag inte kan leva upp till deras förväntningar ibland. Men jag ska verkligen kämpa för att leva upp till det, försöka går ju alltid.
Helt random inlägg, men ville skriva någonting i alla fall =)

Kommentarer
kurdisk muslimsk tjej <3 skrev:

paus kan vara skönt:)<3

2011-07-08 @ 20:15:53
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0