Jag somnar typ

Sitter här vid datorn och sover! Haha, nen, men nästan :)
Jag somnade en timme efter jag kom hem och sov till nu, alltså från typ fem till tjugo över sju och snart är det fotor :)  (misstolka inte det som att jag sover bort fastan, är vaken nästan hela nätterna, det är därför jag är så trött)

Dagens roliga grej var när Rebecca skulle mima en låt och dansa samtidigt så skulle hon gå baklänges och gick in i dörren! Som vi skrattade!

Aja, nu ska jag gå och hjälpa till i köket lite smått :)

Kommentarer
Sara skrev:

Man blir trött av fastan och det är ok att vila sig.Det är ju inte meningen att man ska må dåligt och av egen erfarenhet så kan man somna nästan var som helst under fastan bara man blundar en sekund längre än vanligt hihi:)



Kram Stor Sara

2010-09-07 @ 15:16:12
Miriam - En blogg om allt möjligt! skrev:

"Det enda jag känner att dom som bor i Iran gör fel är att dom inte följer Koranen eller profetens sunnah och ändå så kallar dom det för ett islamiskt land, dom följer sin kultur, med inslag av islam och det är fel. Ska man kalla det för ett islamiskt land ska dom endast följa Islam, ingenting annat"



Sv; Habibi Sara jag tror inte att du förstått det hela med Irans politik, jag rekommenderar att du läser deras konflikter/politik/religon.. Iran kör inte sitt egeter "rase" utan det är ju enligt profetens sunnah och koranen som följs, eftersom det med sitt namn är Islamisk Republik. :) Tack ändå för att du tagit din tid och läst inlägget! Ha en super kväll! <3

2010-09-09 @ 22:34:37
URL: http://mimoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0