My feelings are more important

Idag tänkte jag över allting, om jag verkligen tog rätt beslut, om livet verkligen ska vara såhär? Och jag insåg att jag verkligen har tagit rätt beslut, jag menar, jag är bara 16 år, varför ska jag ta ett sånt stort beslut att säga att jag älskar någon som jag inte ens är tillsammans med? Det är inte ens tillåtet i Islam. Och som jag skrev tidigare, min religion är viktigare för mig än någon människa någonsin kommer att vara.

Livet är ganska bra när man bara fokuserar på sig själv för en sekund, och sen på sin familj och sina vänner, då är livet underbart. Alla andra saker bara förvirrar en och gör livet svårt. Jag tror att allting som händer i livet är en prövning, och jag hoppas att jag klarade den här, inshaAllah. :)

Kommentarer
Anonym skrev:

Hej tjejen! Du har en fin blogg. Det är första gången jag checkar in, men ändå har jag läst mkt.

Jag undrar vart du kommer ifrån?

Hoppas du svarar mig i min egen blogg, eftersom jag förmodligen inte kommer hitta dig igen/eller kanske glömmer.

Kram

//Din syster i islam.

2010-12-01 @ 02:19:09
URL: http://daddulea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0