-

Kanske du tycker jag är dum som gör som jag gör, men min kärlek till min religion, min familj och mina vänner går före allt annat. Och jag vill inte känna mig så som du fick mig att känna mig, det vill jag inte. Jag mådde så dåligt över att jag kände mig som att jag gjorde någonting fel hela tiden. Den känslan är hemsk att känna, för man mår verkligen inte bra då. Så nu vill jag bara satsa på allting annat. Jag ska satsa på skolan och satsa på kärleken till mina vänner, för du är inte värd mer än dom för mig. Jag börjar nästan gråta nu, men det är sanningen, jag märkte det ikväll.

Skönt iaf att du förstår, även fast jag känner mig dum som en idiot nu.

Kommentarer
din fru (L) skrev:

älskling om du mår bra efter det här så är det rätt! Och ärligt talat jag har tänkt på det du gjorde nästan hela dagen och nu beundrar jag det, för det var ganska starkt! :D så du är inte idiot om du gör det ditt hjärta säger, jag respekterar din beslut, btw jag har tänkt på att i börjat tyckte jag synd om ..., men nu tycker jag att sanningen äger! och om nån blev ledsen pga sanningen kmr den att förstå sen o uppskatta den, :) habibi <3

2010-11-29 @ 17:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0