Salam

Godmorgon! Eller god eftermiddag kanske det heter...?
Haha, jag vaknade för ett långt tag sen, men har inte hunnit sitta vid datorn så...

Igår blixtrade det och åskade, det var läskigt!
Jag upprepade hela tiden för mig själv "Subhan Allah, La illaha il Allah, Allaho akbar!"
Gillar inte alls när det är åska och blixtrar.

Sen att strömmen gick gjorde inte saken bättre.

Och sen imorse när jag vaknade så hade jag början till en vagel i ögat, vilket gjorde min dag sämre.

Hoppas det blir bättre senare, det är i alla fall underbart vädet ute!
Att det kan förändras så fort (vädret) är helt otroligt, Subhan Allah!

Kommentarer
Susanna skrev:

Du och flera med dig gör något viktigt. Inte nog med att ni visar upp den tron ni har, ni upplyser och får folk att ifrågasätta och tänka. Jag blir stolt när jag läser bloggar som dina.



Jag dömmer ingen pga vad någon annan säger. Varje person har något att bevisa för mig.



Det är heller inte mitt jobb att ifrågasätta någon annans tro, eller försöka få någon att anamma min tro.



Min uppgift är att ta hand om mina medmänniskor och mig själv.



Och att inte tänka själv är en skam. Och att skaffa sig uppmärksamhet genom att kränka andra är fel, men att slå den som kränker är att föda hat.



För att svara på din kommentar så tror jag att det finns väldigt många som jag. Men många av oss märker du inte av, för vi höjjer inte våra röster.



Men förhoppningsvis kan vi ändra på det!

2010-05-15 @ 22:05:47
URL: http://adinaros.blogg.se/
FERHAT - Studerar till sjuksköterska skrev:

SV: Ja, det var otrolig skönt väder igår men idag suger vädret. SOlen skiner inte o det bara blåser :P så jag ska låsa in mig och plugga bara haha :D

2010-05-16 @ 11:55:12
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0