Nu har jag inte bloggat på nästan två dagar...

...har ni saknat mig?
Jag har egentligen ingen anledning till att inte ha bloggat, jag har helt enkelt inte velat sätta mig vid en dator, så då fick bloggen lida.

Läst om skandalen i Sverige? Sverige är inte med i Eurovision song contest för första gången någonsin! ;o
På grund av den där Anna... jag visste att det inte skulle gå bra med den där låten. Den är bra och har en bra mening, men passar inte i Eurovision, vilket svenska folket skulle ha fattat -.-'

Jaja, jag ska inte klaga något mer.

Den här veckan har bara bestått av gråt och huvudvärk, hemskt... men har ändå haft det bra :)


Kommentarer
Rebecca skrev:

:( Men Anna söööög!!

2010-05-30 @ 15:54:28
URL: http://beccislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0