Kommentar.

Blogger ***** ******* sa...

Enda anledningen till att jag kränker sådana som dig är för att jag är jävligt trött på sånt pack som er som går omkring och tydligt visar att det är ni som äger Sverige och att vi svenskar är inget annat en skit under era skor!! Vi har blivit reducerade till dhimmis utan att ens blivit tillfrågade, fattar du det din mohammedan-slyna??? Nu får det fan i mig vara slut!!! Ni mohammedan-svin mördar och våldtar er genom vårt land!!!! Nu senast Beatrice, hedersmördad av en jävla mohammedan!! Innan dess en gammal kvinna blir ihjälslagen av en sketen mohammedan-jävel!!!! Du jag skiter fullständigt i om du är född här eller inte men både du och annat mohammedan-pack skall ut från vårt land!!! Du kan anmäla mig för HMF bäst fan du vill!!! Ja, jag hatar såna svin som er, det erkänner jag men det är helt och hållet självförvållat!!! Ni har djupt missbrukat vår gästfrihet och nu är det slut på sötebrödsdagarna!!! Ni föraktar inte bara oss kuffar, vi är tydligen så lågt stående att det inte ens värt att lära sig vårt sketna kuffar-språk ens!! Och varför skulle ni det? Ni får ju tolkar, dom verkar ju närmast stå som spön i backen!! Och kom nu inte och säg att det är muslimska länder som betalar tolkarna!!!



Det är såna här kommentarer som får mig att skämmas över att jag är född i Sverige.
Och ja, den var till mig.


Kommentarer
FERHAT - Studerar till sjuksköterska skrev:

Tack för ditt förslag om domännamn. Nu har jag valt 7 st som jag fastnade för och länkade till den personen som kom på det förslag. Se om du var en av de och förresten, RÖSTA om vilken domän du tycker jag ska ha av de 7 som jag lagt upp :D

2010-05-13 @ 17:39:39
URL: http://ferhat.blogg.se/
Guds dotter skrev:

Tack för att du finns, länge i min blogg har jag vädrat mitt sätt att närma mig mina fördomar och forutfattade meningar om Islam. jag jobbar aktiv för att förstå de och bli medveten om de så att de inte förpestar min själ.

De har sin grund i alla mina dåliga erfarenheter och sår jag har fått av arabmuslimska män men det finns också goda.

Länge har jag efterfrågat de demokratiska muslimska röster och att hitta en gör mig glad.

Sedan vill jag också tillägga att det finns många muslimer som tyvärr lever med förutfattade meningar och fördomar om oss sekulära och det är bra om du kan tar upp detta också i din blogg.

Idag är jag otrolig förälskad i en muslim kille men han är yngre än mig och nu i efter hand så kan han inte välja oss, utan han vill följa sin religion. Nu hör till saken att tre veckor efter att vi bestämde oss för att sluta ses så upptäckte jag min graviditet. Jag är så livrädd för jag misstänker att han är lite extrem i sina tankar ska jag berätta? ska jag skydda mig och barnet och låta det vara så ? Låta barnet växa upp med en mänskligare sätt att se på livet och frihetstänkande och sedan konfrontera det hela om några år ?

Missförstå mig inte jag är djupt troende, men min Gud är frilansare ingen religion, kyrka eller politisk makt äger Han, han finns i min själ, i min dag och i mitt liv och jag tror på Gud för att jag känner hans närvaro i mitt liv inte för att någon kräver att jag ska göra det.

Säg mig Sara hur kan jag göra ? Jag vill berätta för det är hans rätt och sanningen jag är lycklig över detta, jag förväntar mig ingenting från han men tänk om han förbrukar hans rätt och allt blir fel. Han är fin intelligent och har en god hjärtat men han är hård pressad du som kan bättre era regler vad kan hända om jag berättar?

2010-05-17 @ 01:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0