Salam!

Nu var det ett tag sen jag bloggade! Förhoppningsvis har inte alla läsare gett upp hoppet om mig :)
Jag har i alla fall slutat skolan nu :) känns ganska skönt, men ändå jobbigt! Alla nior grät när vi slutade och det var ganska hemskt att lämna klassen+min favoritlärare. Det är den bästa klassen jag någonsin haft och nu ska ag börja i en helt främmande klass där jag inte känner någon, förutom rebecca :)
Men inshaAllah kommer det gå bra :)

Såg nyss på vigseln, bröllopet mellan Daniel och Viktoria :)
Tycker det har varit så mycket tjafs om bröllopet och allting, skönt att det är avklarat nu! =)
Men nu kommer det väl vara en massa tjafs om barn och allt sånt ^^
Men bra att dom fick gifta sig i alla fall :)

Ska försöka blogga mer senare :) men det är lite svårt eftersom jag sommarjobbar, men ska försöka hinna med åtminstone ett inlägg per dag :)

Många kramar!

Kommentarer
mywaytoislam skrev:

Salam syster,

visst e det skönt med sommarlov! underbart.



SV,InshAllah det kommer gå fint fint när du börjar gymnasiet.. jag e sjukt nervös. Jag ska börja på handel o adimistration här i sthlm, Bor du i sthlm ?



Sköt om dig, kram

2010-06-19 @ 17:10:23
URL: http://mywaytoislam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0