Subhan Allah!



I videon ovan kan du se hur det i verser ur Koranen utförligt beskrivs hur ett foster utvecklas i moderns sköte. Något som en människa omöjligt kunde veta för 1400 år sedan. Vilket tydliggör att vetenskap och religion faktiskt är en och samma sak egentligen. För många grejor som människorna har upptäckt för bara 100 år sedan, eller på senare tid, har stått i Koranen i över 1400 år. Subhan Allah.

Kommentarer
Ana Gina skrev:

SV: Jag sade att hadither är berättelser som det profeten sa, så vad är det du vill komma fram till? sedan sa jag inte att man inte ska ha sjal? Jag sa att i koranens tår det att man ska täcka barmen och man ska ha hijab,många tror att hijab e de man täcker håret med, men hijab är sättet att klä sig på att du täcker ditt hår men sedan ha tajta kläder, då har du inte hijab. och aj a sen att i hadtiherna ståpr det att mans ka täcka håret, så det du sade i kommentaren var precis det jag sade. Allt jag tar upp i mni blogg har jag kollat upp med flera tidigare, så ingen fara jag ger inte ut fel info..kanske bara du som missförstod vad jag sa.

2010-04-25 @ 19:01:45
URL: http://anagina.blogg.se/
Allah skrev:

Det du påstår komma från koranen, kommer från Grekerna och från Assyriska läror. Hundratals år före Muhammed och islam.



De som skrev ner koranen ca 250-300 år efter Muhammeds död kopierade redan känd kunskap.



Till och med de gamla Egyptierna hade kunskaper om detta.



Det finns inget vetenskapligt korrekt i koranen över huvudtaget. Vilket jag lätt kan bevisa för dig. Skicka vad du vill på mig, som muslimer påstår vara islamiska vetenskap sprungen ur koranen, så ska jag berätta hur det egentligen ligger till



Det är absolut inte i syfte att ta din tro ifrån dig. För tänk lite, om du nu har en så bra gud och tron är så perfekt. Varför behöver du isåfall bevisa den bland människor? Varför skulle "Allah" behöva din hjälp. Du är en liten lort i ett expanderade universum bara...



Din tro kan eg bara bli starkare om du slutar att tillskriva den saker som inte hör ditt, eller försöka bevisa något för andra....



Maila mig gärna [email protected]

2010-05-03 @ 01:49:19
URL: http://allahuakbar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0