~ how can you still hurt me after so long time?

Jag hatar dig av hela mitt hjärta, det är väl dumt, men hatar att bara en blick från dig fortfarande nätan kan få mig att gå under. Jag har ingen att prata med, det suger. Det kommer inte alls gå bra för mig snart, för jag kan inte förtsätta hålla inne mina känslor på det här sättet. Var påväg att visa långfingret åt dig idag, men undvek det just för att det är en synd och jag vill inte få en massa onödiga synder på mig, det finns ju ingen mening med det?
Jag vill prata med någon om allting, men har ingen som jag kan lita på till hundra procent, har min familj, men vill inte att de ska tro att det är problem nu på min nya skola också. Andra kan inte alltid lösa mina problem åt mig. Jag måste lära mig att bli självständig och lösa mina egna problem, men jag orkar seriöst inte mer. Jag orkar inte vara självständig, jag orkar inte prata med andra, så vad ska jag göra? Mitt huvud håller på att sprängas och jag bara låtsas skratta och le hela tiden, i längden funkar inte det.

Lyckades klösa mig själv i ansiktet av att jag blev arg och irriterad, lyckat va? ;)

Kommentarer
Choni skrev:

Fin blogg du har :)

2011-01-25 @ 17:31:03
URL: http://choni.blogg.se/
Choni skrev:

Fin blogg du har :)

2011-01-25 @ 17:31:04
URL: http://choni.blogg.se/
Bittersweetsymphonyy.blogg.se skrev:

Men Gud, detta låter ju inte alls bra! Inte ska du skada dig själv :(

Jag menar inte lägga mig i ditt liv eller så, men du borde ta det lugnt.. Allting löser sig med tiden inshAllah, det gör det alltid!

Kram på dig!!

2011-01-28 @ 21:32:53
URL: http://bittersweetsymphonyy.blogg.se/
Moa din fruu skrev:

Men Sara vist vet du att du kan lita på mig <3<3<3

och jag undrar om det är jag för du nämnde nya skolan ... jag undra om vem annars kan det vara ... och snälla håll inte i dig alla känslor säg på en gång det är bättre för dig och för andra (L) men Inshaallah kommer det gå bra för dig... Gud älskar dig, och alla hans skapelser och alla människor föds som änglar... Allah Knows u´r feelings (L) lov u

2011-01-30 @ 02:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0