Godnight!

Sweet dreams my sweetest readers :)

Kommentarer
Somaiyah skrev:

Assalamo alaykom wa Rahmatollah,



Nej, jag ber om ursäkt. Jag kände att jag inte hade koll på vilka som läste, då jag en dag hade 15 unika besökare och jag vet med mig att jag absolut inte har gett lösen till fler än 7 eller 8 personer. Så jag valde att byta lösen och att endast ge ut lösen till min familj (mina föräldrar, min syster och bror) och till systrar som jag har träffat IRL och som jag vet vilka de är. Det är mest av säkerhets- och privatskäl eftersom jag vill vara säker på vilka som läser.

2011-01-28 @ 09:32:59
URL: http://somaiyah.blogg.se/
moa skrev:

okej swwweeeeeetttttttttttiiiieeee<3

good night

love you<3<3<3;)

2011-01-28 @ 17:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0