uh....

Sista dagen i skolan imorgon, vi ska bara dit för att fika och gå till kyrkan, sen är det LOV ;) känns onödigt att gå dit då, men det spelar ingen roll för mig, vill träffa min söta M ;) <3

Det kommer kännas konstigt att vara ledig från skolan så länge, för jag älskar verkligen den här skolan och vill vara där så mycket som möjligt, men nu går inte det, och jag kommer sakna alla människor ._.

Såg en jättefin jacka på H&M idag, ska köpa den imorgon, hade inga pengar idag, så la undan den ^^
Det är en lång jacka som täcker allting och det känns skönt, har velat ha en sån jacka länge, och den verkar varm också, vilket behövs när det är så kallt :(

Nu ska jag inte sitta vid datorn ngt mer, orkar knappt vara vaken, har så ont i huvudet.

Kiss and hug ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0