i feel kinda sick.

Negativt:
Två dagar kvar.
Imorgon åker Becca till hennes pappa och är där i tre veckor, kommer sakna henne som bara den.
Snart är det jullov, kommer sakna alla i skolan.

Negativt för stunden:
Jag mår illa
har huvudvärk
är trött

Bra:
Jullov= vila upp sig och ta det lugnt, vara med familjen och vänner och bara ha det mysigt :D
Ska köpa rosa byxor imorgon inshaAllah, älskar dem! <3


Vi hade bad med skolan idag, det gick ju lagomt bra, läraren typ dissade mig och sen glodde han bara på mig när jag hoppade i vattnet. Leskigt.
Jag var och simmade igår också, så jag är trött just nu i alla fall. Men det är roligt att simma. Igår simmade jag typ 25 längder och idag 16 ;) ganska bra tycker jag, men är trött i kroppen ^^

Nu ska jag försöka sova, sov gott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0