Hihi =)

Just nu sitter jag i sängen, är inte färdig med engelskan än, men ska fortsätta med det imorgon =)

Är faktiskt ganska trött, trots att jag inte har gjort något speciellt idag.
Bara en latdag =)

Fast det är alltid roligt att kolla andras bloggar och chatta med vänner :D

Men har också läst arabiska och bett :)

Förresten är det någon av mina läsare som är bra på kristendomen? Eftersom jag är muslim så har jag ganska många frågor angående kristendomen. Mina vänner som är kristna kunde inte svara på frågorna, så då vänder jag mig till er :P

Kommentarer
Yassa skrev:

Jo jag vet. Många av mina kusiner och kompisar i Egypten säger detsamma:) Ska kanske ha hijab i Egypten detta år om jag inte ångrar mig;)



Vad är det du vill ha svar på om kristendomen?

Dom flesta av mina svenska vänner är troende och religiösa kristna. Mycket frågor kan dom inte svara på när jag gör dom kompliserade haha med jag har väl ganska bra kunskap om kristensomen så bara att fråga på.

2010-04-05 @ 20:03:10
URL: http://sirapsungarna.blogg.se/yazzasblogg
FERHAT - Studerar till sjuksköterska skrev:

SV: jag hoppas att det blir bra väder här uppe i Sundsvall istället. Är hemma just nu o är inte i Stockholm längre :P



Joo, hatar såna där kommentarer när de inte läser igenom ordentligt :P

2010-04-06 @ 00:04:50
URL: http://ferhat.blogg.se/
mariam skrev:

klart jag är muslim:)

fan o jävlar är inte svordomar för mig. så är jag, tycker d är lungt, vet nt, upp till var och en, ja e så. sen så är min blogg som min dagbok vill då skriva exakt hur ja kännner, inga gränser !



ha d bra!



2010-04-06 @ 12:36:34
URL: http://bloodygiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0