Underbar kväll!

har haft en riktigt bra kväll med världens bästa tjejer ;) älskar er girls :D <3

Vill bara svara på en kommentar som en läsare skrev angående inlägget "how can you still hurt me after so long time".
Jag skadar inte mig själv på något sätt, ville bara skriva det där för att jag blir arg på mig själv för att jag är så klumpig. Menar, vem klöser sig själv av misstag i ansiktet för att man är förbannad? Jo, lilla jag.

Men som jag skrev, skadar inte mig själv, har aldrig tänkt göra det heller. (det vet bara Allah, men hoppas aldrig jag ska göra det)

Puss och kram, ska soooovaaaa snart, har några stycken som inte vill att jag ska sova ._.

Kommentarer
Bittersweetsymphonyy.blogg.se skrev:

Åh skönt o veta. Blev bara lite orolig :/

InshAllah att allting fixar sig för dig, vad det än gäller :)

Kram!

2011-01-30 @ 00:55:35
URL: http://bittersweetsymphonyy.blogg.se/
Anonym skrev:

ahh snygging hade oxå en braa kväll hos dig :D men det känns som om du varit ledsen efter att vi kastade snön på dig medan du såg på Yosef filmen blev du det?? eller varför var du det? älskar dig <3

2011-01-30 @ 02:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0