Sometimes I feel like I wanna run, away from everything...

..but everybody have that feeling sometimes, right?

I just wanna hear that I´m beautiful sometimes, and that´s what you´re doing. You know what I wanna hear, what I wanna do, you know everything... You know my favourite places, you know my everything. And I love you for who you are ♥

Det känns som att den här bloggen har varit lite mycket om kärlek på senaste tiden, ber om ursäkt för det, men det är så mitt liv ser ut just nu, som Becca sa "Det är verkligen en killdag idag!" typ i onsdags :P I mitt huvud är det ännu värre, så ni får stå ut lite grann i alla fall =)

Men det är sjukt svårt när man måste besluta en sak och inte riktigt vet vad man ska göra... Och när alla människor ger olika råd så vet jag inte vilket jag ska följa.

Everybody needs inspiration
everybody needs a soul
a beautiful melody
when the nights so long
cause there is no guarantee
that this life is easy

Miley Cyrus är bra i alla tillfällen av mitt liv ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0