Haha, jag orkar inte.

Jag vet att jag skulle skriva ett långt inlägg om valet, men orkar helt enkelt inte. Det har blivit jättemycket uppståndelse kring det och ni ska inte behöva läsa om det på min blogg. Vill bara skriva att det är sjukt att SD tog sig in i riksdagen och det verkar vara fler än jag som tycker det eftersom det var 10 000 som protesterade mot dom, bara i Stockholm :)

Idag var en bra dag, förutom att en dumskalle tappade sin mobil, men det ska vi inte skriva om heller.
Jag har haft det underbart rent ut sagt, men det var väl eftermiddagen som gjorde dagen underbar :) ♥

Och det finns faktiskt ingenting som kan göra dagen sämre, inte ens saker som brukar gå mig på nerverna sjukt mycket funkar idag :P

Vad kan man skriva mer om? Hmmm...

Jag sitter och dricker cola just nu, har det allmänt bra ^^ hoppas ni har det också <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0