Everything I do, I do it for you.

Har ni märkt att det har blivit bara engelska titlar idag? Men det blir att när jag lyssnar på en låt så får den bli titeln :) för jag har alltid problem med att komma på en bra titel så ;p

Nyss åt jag jättegod mat, kyckling, currysås och ris, mums :D
Jag har kommit på att jag ska försöka börja laga mer mat, nu när det är skola är jag så lat och orkar knappt hjälpa till, men det ska bli skärpning :)

Idag har det väl varit relativt bra med inlägg? :) Hur många inlägg tycker ni är typiskt många för en dag? Och hur mycket brukar ni som har blogg uppdatera?

Ha det bra sötnosar ♥

Kommentarer
mywaytoislam skrev:

halåå där! detvar ett tag! inshAlla allt e bra med dig?

jaa kommer ihåg du sa förra gången att tensta har ett bra utbud av billiga och snygga sjalar,,, ska kolla där under veckan :)



vart bor du då, eftersom det verkar inte finnas mycket där?



Sköt om dig

2010-09-26 @ 19:50:46
URL: http://mywaytoislam.blogg.se/
mywaytoislam skrev:

okej då förstår jag vrf det e kan vara lite svårare att få tag i lite bättre affärer :)



alhamdulilla allt e bra! kämpar på med plugget,,, har massor där! hur går det för dig då ?

2010-09-26 @ 21:17:46
URL: http://mywaytoislam.blogg.se/
Dawahsisters skrev:

Assalam wa aleikom!



Om du ser dig själv som en mogen kvinna med bra imaan ch akhlaq och detsamma med honom så ska ni vända er till era föräldrar som sagt och inte träffas. Är han intresserad av att gifta sig med dig så får han komma och knacka på er dörr. Det är syndigt att en man och kvinna träffas utan en mahram närvarande. Säg till honom att vi är muslimer och träffas inte på så vis, att om han är intresserad av dig så får han vända sig till dina föräldrar. Detta är vad jag råder digg att göra. Må Allah underlätta och vägleda oss genom det rätta inshAllah! <3

2010-09-26 @ 22:00:50
URL: http://dawahsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0