Det är en så sjukt bra känsla...

...när fjärilarna flyger omkring i magen och man verkligen känner sig lycklig. ♥

Samtidigt är det sjukt att jag kan bli så lycklig över en småsak som egentligen inte borde vara såhär nu, kunde det inte vara några år senare? Just nu är jag så förvirrad... men ändå lycklig på något sätt.
Och att vara lycklig är ju någonting bra... så jag vet inte varför jag är förvirrad. Det kanske är att jag går emot alla mina principer när jag tänker på dig. Jag börjar tänka på min framtid, massor.

Kommentarer
Dawahsisters skrev:

Assalam wa aleikom!

Det är bäst att gifta sig så tidigt som möjligt, när man har bra akhlaq(uppförande)och bra imaan (tro) så ska man gifta sig.



"Ni unga människor, män och kvinnor! Vemhelst som har resurser att gifta sig, låt han eller hon gifta sig. Det är verkligen en belåtenhet för ögat och ett skydd för de anständiga delarna." (Muslim; Mishkat al-Masabih vol. 2, nr 3080)



Om han är en bra muslim låt honom gå till din far så att ni inte faller i synd. När man är kära och inte gifter sig så skapar man bara fitnah. Så vänd er till era föräldrar inshAllah! Må Allah underlätta för dig syster <3

2010-09-25 @ 14:49:34
URL: http://dawahsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0