200 inlägg!

Detta inlägg blir mitt 200:e inlägg :D
Nu har jag bloggat i mindre än ett år, men har ändå 200 inlägg skrivna :) och ett par trogna läsare :)
Happyface :)

Och så som jag skrev i ett av dom förra inläggen, jag är förkyld! Ont i halsen, ont i näsan, täppt i näsan, ont i huvudet, ont i hela kroppen! :(
Sov två timmar när jag kom hem, sen väckte någon mig och det kändes som att jag bara hade blundat och sen var det bara att stiga upp igen...

Ska ändå gå till skolan imorgon, kan inte missa något mer i skolan, eftersom jag var hemma på Eid.
Aja, måste väl vara hemma om det blir värre, men vill inte.

Nu måste jag fortsätta med skolarbete!

Kommentarer
M skrev:

Det där har jag också läst, eller jag hörde det på en föreläsning rättare sagt! :))

2010-09-13 @ 23:10:13
URL: http://melts.blogg.se/
M skrev:

Det där har jag också läst, eller jag hörde det på en föreläsning rättare sagt! :))

2010-09-13 @ 23:10:54
URL: http://melts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0