That´s what friends are for.

Den där låten får mig att tänka på mycket annat än det jag ska skriva om, mendetstruntarjagtotalt i.

Kvällen har spenderats med världens finaste människor, Becca och Bina :D (nytt smeknamn, yey:P) ♥
Ni är verkligen små änglar här på jorden, underbara är det minsta ordet man kan kalla er!
Just one person missing and it would be perfect, MOA! Men dig träffar jag imorgon ;)

Ett grattis till människan som faktiskt är 18 år nu (eftersom klockan är över 12 :P)

GRATTIS MOA, ÄLSKAR DIG! ♥
Du är underbar ♥

Alhamdulillah att jag har er tre, ni är världens bästa <3

Kommentarer
Becca skrev:

<3333 Älskar dig!

2010-10-02 @ 00:35:22
URL: http://letsbebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0