I miss you...

Det finns väldigt många människor som längtar till lov. Att få sova och att bara ta det lugnt. Vila upp sig liksom. Men nu när jag är utan dig känns det som att hela min värld går i kras, det finns inget skäl för mig att ens finnas här. Ibland känns det som att jag bara faller isär och helt enkelt inte längre vill vara kvar, idag är en sån dag.Jag längtar till dom dagarna då jag kanske får vara runt omkring dig hela tiden, 24/7 liksom. För just nu, när det bara är fem gånger i veckan och bara några minuter per dag, kanske högst 2 timmar på en dag, så är det jobbigt. Jag saknar dig för mycket. Hela min kropp längtar efter dig. Och jag går hellre i skolan och träffar dig dom där få minuterna än att gå omkring hemma eller ute och inte träffa dig något alls.


JAG SAKNAR DIG! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0