Hej :)

Ojoj vilken diskussion det har blivit angående Lars Vilks och alla karikatyrerna.

Jag tycker att alla ska gå in på Ehsans blogg www.ehsan.me och läsa inläggen som han/hon har skrivit, har ingen aning om det är en tjej eller kille eftersom jag bara läst vissa inlägg av personen. Men i alla fall så skriver h*n jättebra!
Sen så kan ni gå in på www.mammamarie.se och kolla, hon skriver också jättebra.

Menmen. Det är svårt att uttala sig om vad man tycker om allting, om man säger att muslimerna som var där gjorde rätt så får man vissa på sig. Och säger man att dom gjorde fel så blir det värsta debatten.

Jag har väldigt svårt att bedömma om det dom gjorde var rätt eller fel. Men det är Allah (SWT) som dömer, inte vi. Så jag tycker att det är onödigt att diskutera ämnet egentligen :P

Kommentarer
AHLAM skrev:

Salamo Aleykum älskade syster. Jag råkade kolla i ett kommentarfält på en blogg där du skrivit. Jag vill avråda dig från att skriva till människor som varken tar till sig eller ser sina egna fel och brister. Må allah (SWT) ha överseende med oss alla och jag vet att din avsikt är god, men vissa går det helt enkelt itne att prata om. Må Gud belöna dig habibti<3



Wa salam

2010-05-17 @ 18:53:21
URL: http://ahlamhammoud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0