Tralalalala =)

Haha, jag suger på att komma på rubriker, vilket inte är bra när man MÅSTE skriva rubrik vid varje blogginlägg och well, jag bloggar ju åtminstone en gång per dag (a)

Idag har varit en ganska händelsefull dag, med mordiska vänner, sång och VATTENKRIG!
Det gillas verkligen, har inte haft vattenkrig på länge nu liksom xD

Sen så har vi (äntligen) fått göra lite uppgifter i engelskan, inför nationella proven (Y)
Jag och R är ju riktigt bra på att argumentera mot varandra, slutar bara med att hon vill hoppa på mig och strypa mig xD

Och Irma, vill bara säga att du verkligen är världens bästa vän. Tack för att du alltid ställer upp.

Nu ska jag se en film, chips och cola gillar vi verkligen :D
usch känner mig tjock som äter chips hela tiden xD

SLÅ MIG INTE IRMA :D <3
(hon slåss varje gång jag säger att jag är tjock, vilket händer ofta och Sara förlorar massa hjärnceller av det o.O)


Kommentarer
IRMAAAAAAAA skrev:

Thats whats friends are for (:



Jag slår dig på måndag, i promiise, eller ja, kommer ju inte på måndag, så på tisdag ;P



KRAM.

2010-03-12 @ 20:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0