Suck...

Jag vet att det finns människor som till och med mår sämre än mig i min närhet.
Men varför folk måste påminna mig ständigt om det, det är en sak jag inte förstår.

Om jag mår dåligt, då tycker jag att jag kan få skriva det, hellre att folk vet om det än att jag sitter i ett hörn och grinar. Det jag avskyr allra mest av allt är att JAG aldrig får må dåligt utan att någon ska göra så att jag får dåligt samvete! JAG har också rätt att må dåligt, lika mycket som andra!

Och du Anonym, du känner inte mig, så snälla, ge inte mig tips om vad jag ska göra, för det har jag redan gjort!

Kommentarer
marcus skrev:

Såg att du hade en kommentar förut där någon ägde dig om yttrandefrihet, skulle kolla om du svarat nu men du har ju tagit bort det.. bra du är på att debattera :)

2010-03-05 @ 19:44:07
irma skrev:

komentaren ovanför, shit en no-life-människa, bäst att springa o.O



Sara äger ut "någon" på att debattera inte tvärtom ;)

2010-03-06 @ 22:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0