Skräckmaraton o.O

Ikväll ska jag ha skräckmaraton, tre skräckfilmer på en kväll, det är rekord :D
Fast inte så bra för jag kommer bli rädd som sjutton, blir nog rädd av en skräckfilm, så ska jag se TRE! Otroligt!

Idag har jag haft riktig huvudvärk, det tröck som sjutton på ena sidan av skallen,
jag börjar bli riktigt rädd för den här huvudvärken.
Särkilt när jag vet att det finns många sjukdomar som kan ligga bakom huvudvärk.

Jag har inte heller haft någon kraft till att ens stå upp idag.
Så fort jag har ställt mig upp så blir jag utmattad och det blir svart för ögonen.

Det bådar inte gott, eller hur?

(om någon kanske har en aning om vad det kan vara så får ni gärna säga det till mig)

Aja, nu ska jag sluta blogga om huvudvärk...

Äsch, jag kommer inte på någonting att blogga om, huvudvärken stör mig alldeles för mycket.
Aja...

Vi hörs imorgon, orkar inte blogga något mer idag :P

Kramar !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0