Musik är bäst :D

Ganska roligt det där att jag älskar musik :)
Jag älskar att sjunga, dansa (när ingen annan ser :D) och att lära mig musiken ^^

Aja, nog om det...
Vår lärare är smart :D
Jag lär mig mer när jag lyssnar, och hon har hittat en sida där man laddar ner vår biologibok gratis :D

Så jag ska sitta och lyssna på boken, sen så måste jag viga den här helgen till att plugga.
Har prov i svenska nästa fredag... bisatser, huvudsatser osv.
Det är ganska svårt, men tror jag kan lära mig det ^^

Imorgon har jag utvecklingssamtal, ska väl bli..... kul (skulle inte tro det)
Men ska ta upp massor med saker med min lärare. Hoppas det går bra i alla fall =)

Imorgon slutar jag fyra... blä, är jättetrött idag efter en hel dag ute.

Hur sjutton kan man komma på ett schema då man slutar FYRA?!
(jag vet att det kommer bli värre på gymnasiet, men jag känner för att klaga och nu får ni stå ut med det)

Now that it´s all said and done
I can´t belive you were the one
To build me up then tear me down
like an old abandoned house
What you said when you left just left me cold and out of breath

I felt if I was in way to deep,
guess I let you get the best of me.

Well, I never saw it coming.
I should've started running
A long, long time ago.
And I never thought I'd doubt you,
I'm better off without you
More than you, more than you know.
I'm slowly getting closure.
I guess it's really over.
I'm finally getting better.
And now I'm picking up the pieces.
I'm spending all of these years
Putting my heart back together.
'Cause the day I thought I'd never get through,
I got over you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0