Klagoinlägg.

Jag har ont i huvudet. Jag har ont i mitt öga.

Jag är trött
och orkar inte mer.

Den här dagen har inte varit bra ._.

Började morgonen lugnt och skönt, kände mig utvilad och lugn.
Sen glömde vi bort tiden.
Tio i åtta kom jag på att vi kanske ska börja klä på oss ytterkläderna, tittar på klockan och börjar skrika.
Bussen skulle gå om fem minuter.

På skolan när vi hade HK hände det mycket ._.
Jag skämtade om en fråga som vi hade på ett frågeformulär.
Min lärare sa "Det märks oftast när man kollar på tallriksmodellen att man äter galet och man brukar ändra på det"

Jag: Nej, det som brukar få någon att ändra sig är vågen.

*Gapskratt i bakgrunden*

En tjej i min klass: Alltså när jag kollar på vågen och har gått upp ett kilo så typ skriker jag av glädje och ni ba *sadface*

Då fick jag nästan damp på henne.

Sen så frågade min kära kusin om hon fick dricka ur min vattenflaska, jag sa nej (på skoj)
Då gick hon och tog flaskan.

Sen började vi typ busa och så, jag tänkte ta flaskan ifrån henne och hälla vatten på henne, men nej...
Innan jag ens hinner blinka så har hon lyckats riva mig med en blyertspenna över ögat.
Så jag har ett rivmärke över ögat.

Och hela klassen var dumma ._.

JA! Det är synd om mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0