Hello :D

Min hjärna går på högvarv och jag funderar på massor.
Skolan börjar om några dagar och jag har faktiskt gjort skolarbete nu på lovet, känner mig duktig :P

Samtidigt är jag trött och vet inte om jag orkar med skolan längre.
Det är bråk mellan tjejerna var och varannan dag och jag blir alltid indragen på ett eller annat sätt.
Så fort jag tänker på det blir jag trött.

Hela jag är slut och jag orkar faktiskt inte mer.
Samtidigt så går jag i NIAN och ska ha mina slutbetyg till gymnasiet.
Roligt, eller hur ?


Kommentarer
Gabbih skrev:

Kan inte du börja lägga in mer bilder och videon ? :)

Kommentera min blogg ;D

2010-03-04 @ 22:05:35
URL: http://gabrielitas.blogg.se/
Roland Lambertz skrev:

"Jag trodde att det var religionsfrihet här i Sverige, alltså att man ska få tro vad man vill?

Men inkluderar inte det att man inte ska bli kränkt pga sin religion?"



Nej det inkluderar inte att man inte ska bli "kränkt" pga sin religion. Vad tycker du om evolutionen förresten? Är den jobbig att ta till sig? Där håller man ju på med bevis och sånt :P



"Nej, yttrandesfrihet innebär inte att man får yttra sig om allt som finns. Man ska få säga vad man vill, sålänge man inte kränker någon. Och alla dessa inlägg om muslimer kränker MIG som faktiskt är muslim."



Jo, yttrandefrihet innebär att man får yttra sig om precis allting. Det spelar ABSOLUT ingen roll om du känner dig "kränkt". Så man ska inte få säga att "Jag tycker inte om att Paow börjar visa en rasistisk sida" för att Paow kan känna sig kränkt av att du inte gillar något hon gör?



Varför är du rädd för ett Sverige där folk tycker, tänker och säger vad dom vill? Och nej du blir inte "anmäld" om du kallar en svensk tjej för idiot..

2010-03-04 @ 22:05:49
URL: http://Freedom of speech
amina skrev:

åå tackar sötis :D jar fyller 18 i sommar!

2010-03-04 @ 22:22:45
URL: http://sosouth.blogg.se/
Anonym :) skrev:

Men så synd det är om dig, vakna upp!!

Det finns faktiskt andra i din närhet som kanske inte heller mår bra, man kan inte vara så egoistisk... Om det är så mkt bråk,och dom nu "drar in dig" så tycker jag att, säg åt dom att JAG VILL INTE BLI INDRAGEN!!

men om inte det funkar så tycker jag inte att du ens ska fortsätta utan säg bara som det är och som du tycker ( det får inte gå till överdrift)!

Du är inte inblandad, och att du inte heller kommenterar någonting bara låt alla vara...

Strunta i allt bara gå där ifrån så dom inte kan få tag på dig!

Jag vet att det är jobbigt från en början, men tro mig! Det blir bättre :)

Hoppas du inte tog illa upp om det jag skrev, anledningen till att jag är Anonym, du kanske tycker det är fegt, men jag vill nån gång bara känna att man inte alltid måste visa vem man är!

Det är inte alltid positivt!



MVH: Anonym :)

2010-03-05 @ 17:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0