Blandat inlägg.

Det är ganska bra för mig att jag har lärt mig att bygga upp en mur mot saker som jag inte gillar.
Om någon skulle säga någonting till mig för ett år sen kunde jag låsa in mig på toan och börja störtgrina.
Det kan jag inte längre. På något sätt kan det vara irriterande, för vid vissa tillfällen vill jag bara störtgrina massor. Och det kan vara irriterande när man inte kan det.

Men det är också en bra sak, för jag visar inte för andra när jag blir ledsen.

D-o-n-j-e-t-a-a-a-a-a-aa säger:
e det du på bilden?
har du sån arab-sak på huveT?
fan va fult !! x
~ Sara ~ Just hold my hand and never let me go. sa (13:39):
ursäkta mig?

Om jag inte hade byggt upp en mur så hade det här sårat mig, men det gör det inte.

För två år sen blev jag spottad i ansiktet, hånad och rent ut sagt mobbad för att jag vågade stå upp för saker och ting. Hade jag varit där idag hade jag spottat tillbaka, hånat tillbaka och mobbat tillbaka.

Jag förbannar mig själv för att jag var så himla svag.

Kommentarer
Jenni skrev:

va fin blogg du har :)

2010-03-29 @ 20:46:26
URL: http://jenniiia.blogg.se/
Amanda skrev:

med "arabsak" menar de sjal då? må Allah underlätta för dig syster och ge dig ännu mer styrka , ameen

2010-03-29 @ 22:28:50
URL: http://apg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0