Förvirringar och förklarningar.

Haha, kanske bara jag som förstår rubriken (A)

Funderar på att lägga in frågor i varje blogginlägg jag gör, då får man bra respons :)
Är typ inte trött alls, funderar alldeles för mycket för att kunna vara trött.
Mitt huvud håller på att explodera av alla funderingar.

Det är rätt så coolt att blogga ändå, har jag märkt xD
Man får liksom ut allting (misstolk) nej, men man får ut alla tankar ur skallen liksom.
Eller inte allt, är alldeles för privat för det.

Fick ett jättegulligt sms av en viss person idag, det är ganska otroligt egentligen att man kan bli så glad över någonting så litet som ett sms av någon, för det smset fick mig att stå med ett stort leende inne på Ica och se allmänt störd ut.

Brukar ni få såna saker?
Sånt som egentligen kan betraktas som meningslöst, men gör er riktigt lyckliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0