haha

Jag har märkt att när jag har en bärbar dator så bloggar jag sjukt mkt mer än vad jag gör när jag bara har en stationär ;p tror det är för att jag älskar att skriva på bärbara datorer, skriver även mer (dikter, böcker) om jag har en bärbar dator ;p

Aja, det är inte så roligt att vara hemma och vara sjuk, för då är ju alla andra i skolan och då är ingen social.
Så det var ingen som ville vara social och chatta ^^

Men, tillslut blev det roligt idag ändå. Tro mig, man kan anstränga sig och ha roligt även om man har ont i huvudet, mår illa och är yr ;p fast att det kan orsaka att man får ännu mer ont i huvudet ^^

Nu babblar jag bara på för att få skriva mer ;p men ska hitta på någonting nu... inte för att jag vet vad :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0