The thoughts of you, they just fade away.

Det kan vara svårt ibland, att släppa taget om allting. Bara sluta tänka på dig som min vän längre, för vilken vän gör egentligen som du gjorde? Ibland känns det som att jag aldrig kommer ha en verklig vän som det verkligen går att lita på, för antingen så förstör jag det genom att helt enkelt inte lita på personen tillräckligt eller så blir jag sårad. Det brukar oftast vara det senaste alternativet, behöver jag väl inte ens skriva.
Men varför är det ens värt att satsa på en vänskap om jag bara blir sårad i slutändan? Jag orkar verkligen inte med att bara ha smärta i mina tankar hela tiden. Och om jag får en ny vän anstränger jag mig verkligen för att inte släppa dom för nära mig, för om några månader så är vi inte vänner längre. Varför det är så vet jag inte.

Ironiskt att skriva en text på bloggen som ingen kommer läsa, tjohej, ville bara skriva av mig lite.

Kommentarer
Nabil El Alaoui Sossey skrev:

Jag läser ju!

2010-08-14 @ 12:09:07
URL: http://www.farbrornabil.se
emelie skrev:

http://soffiiaaa.blogg.se/2010/august/veckansblogg-finalister.html#comment



rösta på mig, det är jag som är EMELIE..

tack på förhand snygging! <3

2010-08-14 @ 13:38:10
URL: http://emeliethequeen.blogg.se/
sofia skrev:

Okeej:) Fin blogg:D

2010-08-14 @ 20:58:49
URL: http://soffiiaaa.blogg.se/
Evelina skrev:

Jag läser de du skriver och på ett sätt tror jag att jag förstår. Jag vet att du inte känner mig eller något sånt men vi har en gemensam vänn och jag har hört så mycke possitiva saker om dig men aldrig något negativt. och de tror jag visar vilken bra person du måste vara, så Jag tycker att du ska satsa på vänskapen även om de är väldigt svårt att våga lita på någon till etthundra procent så kommer du någon gång att hitta en vänn du kan lita på på riktigt och som allt bara känns rätt med, och vad jag tror har du en vänn du kan räkna med, Jag kan i alla fall räkna med henne och de ända tipps jag kan ge dig är att våga lita på henne För hon är en som jag ialla fall skulle sätta i "kategorien" en riktig vän.

2010-08-21 @ 23:34:45
Becca skrev:

Evelina - Awh! älskar dig gumman <3 Tror aldrig jag har känt mig såhär glad, jag litar på dig med och skulle du är verkligen en äkta vän. Det bevisar allt vi har gjort tilsammans <3



Sara - Jag har en känsla jag vet vem du pratar om, om det är en specifik person. Och gumman du kan alltid prata med mig! vad en det är, så är jag ALLTID där för dig! Jag kom till dig för att stanna, inte för att lämna dig! Aldrig <3

Älskar dig!

2010-08-22 @ 18:26:59
URL: http://letsbebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0