Jag vill inte.

Jag vet att jag sa att jag skulle ta en paus, men kunde inte låta bli att skriva lite grann, behöver skriva av mig sjukt mycket!

Det känns som att jag är tom på insidan. Att det inte är någonting där inne, helt tomt, ett stort svart hål. Och jag är så trött. Så himla trött att jag inte orkar, jag orkar knappt någonting. Har ingen ork alls.  Och det suger när man har börjat skolan och egentligen inte orkar med någonting alls. Det är ju då man ska orka, plugga och allting. Men det är väl det jag kommer göra, gömma mig i mina böcker och plugga. Och det som verkligen är svårt är att hålla masken uppe, inte visa sig svag, man ska inte visa att man är trött och inte orkar någonting. Att man egentligen bara skulle vilja ligga hemma och inte prata med någon alls. Nej, då ska man prata och visa att man kan skratta också.
För det är ju liksom min bild. Jag ska vara den som skrattar och är glad.

Jag vet ärligt talat inte vad det är med mig, eller varför jag är såhär. För jag vill inte vara såhär, jag vill inte må såhär.

Kommentarer
Chamsine skrev:

Precis ;-)



Försök att fylla ditt tomrum med Gud :)

2010-09-01 @ 17:36:17
URL: http://chamsinenews.blogg.se/
chamsine skrev:

Precis, håller med dej bra svar!!

2010-09-03 @ 13:12:09
URL: http://chamsinenews.blogg.se/
Sara skrev:

Hej Sara!



Jag kom in på din blogg genom din kommentar i Paows blogg gällande slöja.

Fint svar:)

Jag är den andra Sara som skrev under dig tror jag.

Blev iallafall väldigt nyfiken på dig och kikade in här.Hur gammal är du?

Jag har tyvärr ingen blogg så du får gärna svara i din blogg eller på min mejl.



/Sara

2010-09-03 @ 15:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0