Gymnasiet

Första dagen på gymnasiet är avklarad :)
Det verkar vara en relativt bra klass, vi är 30 stycken i min klass och typ mindre än hälften är seriösa med skolan... Lite negativt, men jag tror ändå det kommer gå bra. Ska prata med en syo imorgon angående vissa ämnen osv.

Menmen, ganska långa dagar på gymnasiet, det känns ganska löjligt att jag klagade över att gå till 16:00 två dagar i veckan på min förra skola och nu går jag till 16:30 tre dagar i veckan :P
Schemat börjar jag lära mig hur jag ska läsa av det nu, när jag först fick det såg det ut som latin för mig xD

Men, det gick bra på skolan, det är allt som egentligen spelar någon roll :)

Hoppas att er första dag gick bra också! :)

Kommentarer
Ala skrev:

Det var väl inte så farligt?

Lycka till!

2010-08-23 @ 13:53:12
URL: http://www.regndroppe.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0