Föralltid existerar inte.

Det är svårt
att glömma bort allting,
att bara släppa taget om allting.

Jag vill,
men det är svårt
för ni kontaktar mig alltid
på ett eller annat sätt.

Skriver dikter, skickar meddelanden, pratar med mina kompisar,
jag får inte vara ifred någonstans.

Och det orsakar ingenting gott hos mig
att jag aldrig får ett privatliv, eller blir lämnad ifred.

Jag funderade till och med på att byta mobilnummer där ett tag
för att du terroriserade mig så sjukt mycket.
Jag funderade på att göra nytt av allting jag har på internet
bara för att jag är så sjukt trött och vill bli lämnad ifred.

Men det är slut nu. Jag tänker inte låta er förstöra mitt liv, jag tänker inte byta ut allting i mitt liv bara på grund av er. Nej.
För ni förstår ingenting. Det funkar inte i era huvuden. Ni tror att jag inte vet om att det var ni som gjorde det som hände i somras.
Men jag är smartare än så.

Nu har jag börjat om på nytt i mitt liv, igen. Ny skola, nya människor, nästan allt är nytt.
Och jag har börjat förstå att allting är slut nu, jag vill inte ha någonting med er att göra längre.

Jag har insett att föralltid inte existerar,
inte med vänner som gör som ni gjorde.

Kommentarer
Becca skrev:

<3

2010-08-27 @ 17:46:32
URL: http://letsbebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0