Att ångra sig över något.

Ibland kan man tänka efter och verkligen ångra att man har sagt eller gjort någonting som kanske är lite fel, eller som kanske kunde såra någon. Det gör jag ofta. Och att verkligen ångra sig kan ta ut sin rätt. Det kan orsaka för mig att ligga och deppa i flera dagar, bara för att jag vet att jag har sårat någon. Och ibland ångrar jag att jag ens tog mig den tiden att göra det.
Men om jag verkligen tänker efter så vet jag att uppriktigt sagt så skulle jag inte klara av vissa saker om jag inte deppar ibland, för efter regn kommer ju solsken, som man brukar säga.

Tänk på det, söta läsare. Att nästa gång ni ligger där i sängen och känner att ni är ledsna över någonting, gråt ut, sen kan ni klistra på ett leende på ansiktet.
Att gråta är inte alltid någonting dåligt.

Kommentarer
Becca skrev:

"Maby noone told you there is strengt in your tears"

Det är verkligen inget fel i att gråta ut.. Bara gråta tills varje droppe av lessamhet och ilska är ute. Sen finns det bara glädje kvar :)

2010-08-23 @ 00:29:02
URL: http://letsbebecca.blogg.se/
Eloise skrev:

Ja, såra folk är du ju bra på.

2010-08-24 @ 15:52:04
URL: http://eloises.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0